Primeiro nomeamos a tódolos compañeir@s da clase (BITS cas fotos e nomes) e despois a modo de baralla, collemos unha foto e colocámola na columna da casa ou cole. Aproveitamos para comparar os grupos (¿quen ten máis e quen ten menos? ¿onde hai moitos e onde poucos?) e tamén para botar de menos os nosos compañeiros que non veñen porque están maliños.
Hoxe engadimos unha segunda parte que consiste en xuntar a foto-nome coas outras tarxetas que temos máis pequenas tamén co nome e a foto.
Tamén os puxemos en línea recta e comparamos cal era a máis larga e a máis corta:
Os novos xogos que engadimos esta semana teñen como protagonista a nosa EDI (encerado dixital interactivo). Colocamos as fotos dos compañeir@s no cole ou na casa
Xogamos cos nomes a adiviñar de quen é. Despois comprobamos baixando a cortinaFacemos xogo de VEO-VEO para traballar a atención ca temática do outono
Repasamos o nome dalgún compañeir@
E tamén intentamos adivinar que BICHO está agochado debaixo da cortina que vai baixando despaciño:
Noutros momentos do día, xa que non aguantan moito tempo na mesma actividade, retomamos outras tarefas: vocabulario de cores, de partes do corpo, de discriminación auditiva (buscar o que escoitas), de discriminación visual (buscar a figura igual ó modelo dado) ou as relacións lóxicas...
Ningún comentario:
Publicar un comentario