Paula foi a encargada de iniciar o día. Primeiro quentamos un pouquiño as mans imitándoa e despois seguimos cas cancións e o día da semana. Sempre axudamos entre todos recalcando os sons que leva a palabra e a verdade e que os coñecen moi ben.
Despois continuamos con xogos en gran grupo de LÓXICA. Esta actividade comenceina eu sen falar, soamente collin un por un os coches e colocándoos nas bandexas. Despois era o seu turno, collían un coche e o colocaban onde eles crían que tiña que ir dando unha explicación: o primeiro (pensando, imaxino, nos xogos anteriores, colocou un amarelo e dixo que así había o mesmo número de coches),
presentación actividade |
1º resposta: conxuntos equivalentes |
2º resposta: azul porque son iguais (aquí buscamos que nos digan en que son iguais, neste caso na cor) |
Colocouno no amarelo porque as rodas dos amarelos teñen vermello....jajajajaja Boa resposta
E se o que teñen que colocar é verde....mmmmmmm....non o tiñan nada claro. O final deilles o meu porqué...Aquí son todos azuis e aquí os que NON son azuis. Esta negativa resúltalles un pouco complexa ó principio.
Volvemos a probar con outras cores...
Despois tivemos un 1º acercamento as gráficas...Cantos coches de cada cor hai na bandexa? Pintamos tantos cuadradiños como coches
E comprobamos que se aparcamos os coches nas plazas pintadas nos collen todos
Pois agora do revés...Coloca na bandexa tantos coches azuis como indica o gráfico.
Á hora de comprobalo démonos conta de que sobraba un azul...
E para completar o traballo, e despois dun pequeno baile, completamos o traballo con algún xogo na PDI sobre conxuntos equivalentes e tantos dedos como puntos negros.
E non todo vai ser mandar...tamén tiveron un ratiño de xogo libre con construccións, animais e coches.
Ningún comentario:
Publicar un comentario