Quen dixo que tiñamos que estar sentados mentras aprendemos a escribir palabras? Onte fixemos unha actividade na que combinamos psicomotricidade con construcción de palabras. Tiñan que pasar por dous aros e ir construindo o nome dun animal de granxa que previamente escribimos entre todos na pizarra...
Tamén empregamos a PDI para traballar os nomes dos animais, rodeando en cada caso a palabra correcta:
Hoxe seguimos o traballo de conciencia fonolóxica centrado no recoñecemento de sílabas que forman unha palabra. Para saber que palabra se agochaba empezábamos cunha adiviña..."é un obxeto no que metemos roupa e outras cousas cando imos de viaxe" MALETA
e tamén adicamos un ratiño a repasar o recoñecemento dos números. A actividade consistía en que tiñamos un dado na PDI que sacaba unha cantidade e tiñan que coloreala na ficha. Empregamos varios tipos de dados: de puntos (asociación de cantidade con grafía), de dúas caras (tiñan que contar todos os puntos xuntos) ou de números
E ademáis sempre aproveitamos uns minutiños antes de marchar para facer algún xogo rápido na PDI.
![]() |
seguir a secuencia numérica buscando a mazá co número que falta |
![]() |
Asociar cantidade con grafía |
Ningún comentario:
Publicar un comentario