Comezamos novas actividades individuais mantendo a mesma organización que nas outras. Seguimos traballando en catro recunchos: Ciencias, Letras, Arte e Mates.
- RECUNCHO DE CIENCIAS
- PEQUENOS ENXEÑEIROS. Facemos construccións libros ou segundo un modelo empregando pezas, tuercas e tornillos.
- EXPERIMENTO. Mezclamos nun recipiente con leite unhas gotas de colorante alimenticio, e despois tocamos cun bastoncillo mollado en lavavaixelas. As cores "marchan" como por arte de maxia. Para rematar a actividade mollan un anaco de papel que deixamos secar e queda moi chulo.
- MONUMENTOS E ANIMAIS DE ASIA. Traballamos co recoñecemento dalgúns monumentos do continente Asiático e animais.
- O ESQUELETO E ALGÚNS ÓRGANOS INTERNOS. Imos completando a actividade anterior engadindo órganos internos: corazón, estómago, riñóns, intestinos...
- MAGNETISMO. experimentamos con imáns ¿é magnético ou non? Tamén confrontamos os imáns para notar a súa reacción e ata ¡conseguimos imantar a tesoira!
- RECUNCHO DE MATES
- PUZZLE DE 100 PEZAS. Lupo envionos un puzzle moi especial no que se amosa o mapa do mundo con algúns animais característicos, e ten nada menos que 100 pezas. Todavía resulta algo complicado pero pouquiño a pouco e con certa axuda imos construíndoo.
- TABLET. Xogamos a unha aplicación de lóxica
- SUMAS. traballamos con unión de cantidades. Algúns xa son capaces de facelo mentalmente pero outros precisamos todavía dunha axuda manipulativa (empregamos botóns para representar os números da suma e deste xeito podemos conseguir o resultado)
- CASTELO LÓXICO. Temos que axudar á princesa e ó cabaleiro a reunirse e para iso temos que empezar montando o escenario amosado e despois collas as pezas que nos mandan e intentar colocalas de maneira que podan unirse.
- MINIARCO. Nesta ocasión traballamos recoñecendo o número maior e o número menor
- RECUNCHO DE LETRAS
- ORDENADOR. Facemos actividades de conciencia fonolóxica asociando en primeiro lugar a sílaba escoitado co recoñecemento gráfico, nun segundo momento, facendo máis complicada a actividade deben tocar as letras que forman a sílaba escoitada...
- MINIARCO. Asociación do debuxo co nome que lle corresponde. As letras son minúsculas e algúns xa son capaces de facer unha lectura bastante aproximada pero outros empregan o recoñecemento da primeira letra (primeiro son) Outros xa se atreven a completar sílabas que faltan
- CAZANDO LETRAS QUE COMEZAN POR...Esta actividade tivo que ser modificada pola dificultade que atoparan na primeira proposta (cun conto que ten a lectura en maiúsculas e minúsculas tiñan que atopar a mesma palabra escritra das dúas maneiras e recollelo nunha ficha). Finalmente, a actividade consistía en buscar palabras que comezaran por unha letra dada no texto e escribila na ficha.
- CONCIENCIA FONOLÓXICA. Recoñecemento das sílabas iniciais MA ME MI MO MU. Este é un dos xogos Qr que levan os días de Biblio. Nun primeiro momento, os nenos deben ler as iniciais escritas e rodear a imaxe que comeza pola mesma. Unha vez cuberta a folla do alumno comproban co móvil ou tablet as respostas
- CONCIENCIA FONOLÓXICA. Recoñecemento das sílabas iniciais, neste caso, variadas. Temos dous xogos diferentes de fichas segundo o ritmo de aprendizaxe de cada nen@. Igual ca anterior, unha vez cuberta a folla do alumno comproban co código Qr as respostas.
- RECUNCHO DE ARTE
- DeBUXO CON GOMETS. Esta vez intentamos desarrollar a nosa imaxinación dunha maneira moi peculiar, en lugar de coller pinturas ou pinceis para debuxar ímolo facer con gomets.
- FACENDO UNHA FLOR. Chegou a primaveira a nosa aula e imos traballar un pouquiño máis o recortado ca tesoira e o montaxe de tiras para facer unha flor.
- MONTAXE GRUPAL DE ADORNOS. De forma individual, nesta tarefa teñen que recortar en aros rollos de papel hixiénico, pintalos con témperas e deixalos secar. Posteriormente, montaremos mezclando diferentes trozos para formar novas flores, tiras...
- DEBUXO CON TESOIRAS MATISSE. Outra maneira peculiar de expresarnos é, o igual que Matisse, con tesoiras, facendo diferentes recortes que logo pegaremos nun folio.
- DEBUXO LIBRE CON CERAS MANLEY. O debuxo libre é unha forma de expresión moi importante na que os nen@s poden amosar preocupacións, intereses, dificultades... Desarrolla la creatividad, el trazo, la sensibilidad... implicando el movimiento y la afectividad.
Ningún comentario:
Publicar un comentario