- Recuncho de linguaxe. Traballamos a psicomotricidade fina empregando as pedras e as bandexas de sal. Os nenos dispoñen de modelos de trazos para reproducir nas bandexas con sal, resultando ésta unha actividade táctica moi gratificante e posteriormente rechean as líneas feitas con pedras. Tamén aproveitaron para facer trazos libres como letras.
- Neste recuncho fixemos actividades de atención e conciencia. O primeiro xogo que lles propuxen por a pedra escondida nos vasos. Tiñan que adiviñar onde estaba escondida despois de varios cambios e a verdade é que o fixeron moi ben. Nun segundo momento presenteilles un dos xogos que van a levar para a casa co conto da Biblioteca. Consiste nun xogo de conciencia fonolóxica no que había que atopar o debuxo que comezaba pola mesma sílaba que ó modelo ( pex: PIPA comeza igual que pila ou mazá) O resultado escríbese na folla de respostas e escaneando o código QR podemos comprobar as respostas.
- No Recuncho de lóxica-matemática estivemos a facer construccións de bloques que despois tiñamos que reproducir no plano. A segunda parte da actividade consistía en se un compañeir@ era capaz de reproducir a mesma construcción a través do noso debuxo. Costounos un pouco xa que tiñan a idea de reseguir as líneas para copiar as pezas como fan cos bloques lóxicos.
Como exemplo fixen unha contrucción que logo debuxei e dándolle as pezas e ó modelo en plano reproduciron |
- Axudamos ó pingüino a pescar peixes para a súa cría. Este é outro dos xogos que poden levar co libro da Biblioteca. Nel traballamos a espera de turno, conteo básico 1, 2 e 3 e a capacidade de divertirse aínda cando perdamos.
Ningún comentario:
Publicar un comentario