A semana pasada estivemos xogando ó XOGO DO COCODRILO que consiste en recoñecer o conxunto de cousas, nenos, pinzas... que ten máis. Ése é o conxunto que o cocodrilo quere comer porque é un animal moi comilón. Para chegar a unha compresión total do xogo comezamos comparando conxuntos de nenos e nenas ¿onde hai máis? ¿cántos máis? ¿cántos sobran? se fixéramos parellas ¿quén quedaría sen parella e por qué? Empregar o seu vocabulario e a diferente formulación de preguntas axúdanos a entender ben o xogo e poder alcanzar así o obxetivo do mesmo.
Primeiro é o propio nen@ participante o COCODRILO que comerá aquel grupo de nenos ou nenas no que hai "máis", despois colocamos o noso cocodrilo ca boca aberta hacia a cantidade maior e finalmente temos un primer acercamento os símbolos abstractos que representan "maior que..." "menor que..." "igual"...
comprobación facendo parellas |
Tamén xogamos co xogo de conteo de dedos pero recalcando cantos dedos había en cada man, cal tiña máis e a cantidade total. Para comprender este xogo, primeiramente estivemos a facer outra actividade que lles encanta "OS CONTOS NUMÉRICOS" nos que inventamos pequenas historias numéricas na que eles son os protagonistas que nos serven para traballar a composición e descomposición dos números do 0 ó 5. " Había unha vez dous nenos, cada ún vivía nunha casa entón ... 1+1 e polas tardes ían xogar ó parque..."Os que non son protagonistas van simulando as cantidades con tapóns na mesa.
Ningún comentario:
Publicar un comentario